TL-96 Star to konstrukcja kompozytowa, na której budowę składa się całkowicie włókno węglowe. Samolot posiada stałe, trójkołowe podwozie ze skręcanym na ziemi kółkiem przednim, oraz wyposażone w hamulce hydrauliczne koła podwozia głównego. W kabinie z owiewką otwieraną do przodu, znajdują się dwa, wyposażone w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa fotele, umieszczone obok siebie. Przed każdym drążek sterowy i para orczyków. Za fotelami umiejscowiony jest bagażnik, w którym mieści się maksymalnie do 8 kg bagażu. Integralny zbiornik paliwa umieszczony w przedniej części kadłuba ma pojemność 70 litrów. Samolot może zostać wyposażony opcjonalnie w balistyczny system ratunkowy.
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Dane techniczne:
# Liczba miejsc: 2
# Zespół napędowy: Rotax 912 (80KM), 912S (100KM), 914 (120KM)
# Rozpiętość: 9,2 m; długość: 6,5 m; wysokość: 2,15 m
# Masa własna: 298 kg;
# maksymalna masa startowa bez/z systemem ratunkowym: 450 kg/475 kg
# Ilość paliwa: 70 l
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Osiągi:
\"Prędkość maksymalna, Vmax: 220-255 km/h
\"Prędkość nieprzekraczalna, Vne: 275 km/h
\"Prędkość podróżna, Vc: 180-220 km/h
\"Prędkości minimalne, VsO/Vs1: 62/80 km/h
\"Prędkość wznoszenia: 6 m/s
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dane statku powietrznego:
Maszyna: TL Ultralight TL-96 Star/Właściciel: Private/
Miejsce wykonania zdjęcia:Poland: Koszalin - Zegrze Pomorskie( EPKO)/DATA / REG / CN/08.06.2019 /OK-IUA 52 /By: Henryk Dymczyk Photos | Profile | Contact
Autor: henkosz (Henryk Dymczyk)
Skomentuj